شهرستان کوهچنار

شهر زیبای چنارشاهیجان

شهرستان کوهچنار

شهر زیبای چنارشاهیجان

چنارشاهیجان شاه راه تجارت ایران

کلمات کلیدی

Settings

آموزش و پرورش

خاصیت آنتی‌باکتریال

دستگاه گوارش

نرم‌افزار تلگرام

Contacts

کوههای زاگرس

برای سفید کردن دندان ۷ ترفندی که کمک می‌کند دندان‌ها بدرخشند

آیا باید دندان عقل را بکشیم؟ دندان عقل و هرآنچه

علت خواب رفتن دست در خواب چیست

عوارض قرص دیازپام چیست

تداخل دارویی و نحوه مصرف آن چگونه است

عوارض و راه‌های درمان آن

علائم کم خونی در بارداری

روغن جوجوبا و نحوه استفاده و ۸ خاصیت آن برای زیبایی پوست

خواص روغن آووکادو برای سلامتی و زیبایی

خواص روغن هسته انگور برای سلامتی و زیبایی

بهترین درمان قطعی درد سینه بعد از قطع شیردهی با برگ کلم

بهترین روش ها برای بالا بردن سطح “اعتماد به نفس”

راهکارهای کاهش درد سیاتیک در بارداری چیست

اولین نشانه و علائم که خبر از بارداری می دهد

بهترین زمان انجام سونوگرافی تعیین جنسیت چه وقت است

بهترین دعا برای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر

چگونه با جوش شیرین جنسیت جنین را تشخیص دهیم

چگونه همه را مجذوب و عاشق خودمان کنیم

روش طبیعی برای از بین بردن پشه های میوه

علت جوش زدن صورت چیست

عجیب ترین شغل های دنیا چیست

بهترین درمان‌های خانگی جوش روی سینه چیست

بهترین ماسک صورت برای پوست خشک چیست

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه وبا چه روش هایی می توانیم سرعت گوشی های اندروید را افزایش دهیم


مشکل بسیاری از گوشی‌های هوشمند، کندشدن تدریجی آنهاست و پرسش رایج بسیاری از کاربران هم این است که چگونه می‌توانیم گوشی خود را سریع‌تر کنیم؟ واضح است که دلخواه همه‌ی کاربران است که گوشی‌هایشان همیشه پرسرعت و با عملکرد مطلوبی باشند، اما آیا می‌توان یک گوشی را فراتر از قابلیتش هم سریع‌ کرد؟

حافظه کش گوشی خود را پاک کنید

مطمئنا جواب این سؤال، خیر است؛ اما راهکارهایی وجود دارد که بتوان گوشی را سریع‌تر کرد. در بیشتر موارد کاربران می‌خواهند که گوشی‌هایشان همچون روزهای اول که نو بوده‌اند، سریع باشند، اما نصب برنامه‌های مختلف و استفاده‌ی مداوم از آنها به مرور باعث کندی گوشی‌ها می‌شود.

  • چنار شاه
  • ۰
  • ۰

چگونه در خانه صورت خود را بخور دهیم و پاکسازی صورت را انجام دهیم


همه‌ی ما دوست داریم پوستی سالم و زیبا داشته باشیم. اما فعالیت‌های روزانه و آلودگی‌هایی که در محیط زندگی‌مان وجود دارد، می‌تواند به‌طور مستقیم روی پوست صورت ما تأثیر بدی بگذارد.

خرید اینترنتی پوشاک اروپایی Reserved تا 60% تخفیف در مدیسه

در پایان یک روز طولانی و پرمشغله، استفاده از بخور صورت راه مناسبی برای از‌بین‌بردن آلودگی‌ها و آرام‌کردن صورت است. بخور سبب بازشدن منافذ و شادابی پوست می‌شود و پوست‌تان را لطیف‌تر و تمیزتر می‌کند. در این مطلب دو روش برای انجام بخور صورت آورده شده است، برای آشنایی با این روش‌ها با ما همراه باشید.

  • چنار شاه
  • ۰
  • ۰

کلاژن چیست و چه غذاهایی باعث کلاژن سازی در بدن و زیبایی وشادابی پوست می شود


یکی از عناصر مؤثر در سلامت و جوانی بدن انسان کلاژن است. کلاژن که فراوان‌ترین پروتئین بدن است در چربی، غضروف‌ها، تاندون‌ها و دیگر قسمت‌های بدن یافت می‌شود.

مجموعه جدید بهار و تابستان2018 برند اروپایی Tally Weijl

کلاژن عامل پیوستگی و چسبندگی قسمت‌های مختلف و برای استحکام استخوان‌ها حیاتی‌ است. وقتی میزان کلاژن در بدن کافی باشد، سلول‌های دارای کلاژن ظاهر محکم و سالمی دارند. در این نوشته می‌خواهیم ببینیم که چه خوراکی‌هایی باعث کلاژن سازی پوست می‌شوند، با ما همراه باشید.

  • چنار شاه
  • ۰
  • ۰

میکرونیدلینگ چیست و چگونه باعث شادابی و جوان سازی پوست می شود


رؤیای داشتن پوستی صاف، جوان و زیبا، متعلق به امروز یا دیروز نیست. از دستورهای «ابوعلی‌سینا» در کتاب «قانون» برای داشتن پوستی زیبا و باطراوت گرفته تا نسخه‌های رنگارنگ مصریان، هندی‌ها و رومیان باستان برای جوان ماندن پوست همه نشان می‌دهند که آرزوی داشتن پوستی جوان و زیبا و عاری از هر‌گونه لک و نقص از همان ابتدا دغدغه‌ی بشر بوده است

میکرونیدلینگ

. در سال‌های اخیر، روش‌هایی مثل «میکرونیدلینگ» برای جوان‌سازی پوست حسابی محبوب شده‌اند. به‌نظر می‌رسد «میکرونیدلینگ» با ال

هام از روش مصریان باستان که با خراشاندن پوست از طریق ماسک‌های خشن، مثل پودر سنگ مرمر که در حقیقت نوعی لایه برداری پوست یا همان «ابریژین» بود، طراحی شده و تا حدودی دستیابی به آرزوی جوانی پوست را آسان‌تر کرده است. همراه ما باشید، در این مقاله به‌طور کامل با روش میکرونیدلینگ آشنا خواهید شد.

  • چنار شاه
  • ۰
  • ۰

چگونه با داروهای گیاهی و درمان های خانگی پوستی مرطوب داشته باشیم


داشتن پوستی شاداب و بدون نقص، آرزوی هر کسی است. برای این منظور باید یک روال مراقبت از پوست مناسب را دنبال کنید. یک برنامه‌ی کامل برای مراقبت از پوست شامل داشتن رژیم غذایی سالم، لایه‌برداری، نوشیدن آب فراوان، استفاده از ضدآفتاب و خیلی چیزهای دیگر می‌شود، اما ساده‌ترین و درعین‌ِحال مهم‌ترین بخش آن، مرطوب ساختن پوست است.

گارنیه مراقب توست!
فروش لوازم آرایشی باکیفیت در مدیسه

همه‌ی انواع پوست‌ها به رطوبت‌رسانی منظم و مناسب نیاز دارند و این نیاز با بالا رفتن سن افزایش می‌یابد. برای تأمین رطوبت ضروری پوست‌تان مجبور نیستید، حتما به سراغ محصولات گران‌قیمت آماده بروید. استفاده از مواد کاملا طبیعی روی پوست، در اغلب موارد مقرون‌به‌صرفه‌تر و مؤثرتر از ماسک‌ها و کرم‌های آماده‌ی موجود در بازار است. در هر سنی که هستید و هر نوع پوستی که دارید، حتما ۱۰ مرطوب کننده‌ طبیعی پوست را امتحان کنید.

  • چنار شاه
  • ۰
  • ۰

چگونه بوی بد سیر را در دهان خود از بین ببریم


سیر یکی از مواد غذایی بسیار خوشمزه با خواص زیاد است. پزشکان برای پیش‌گیری از بسیاری بیماری‌ها همواره بر مصرف سیر تأکید دارند، اما چون بعد از مصرف این ماده‌ی پرخاصیت بوی بد دهان گریبان‌گیرمان می‌شود، اغلب .

.مصرف آن صرف‌نظر می‌کنیم.

داشتن رژیم غذایی مناسب از بروز بوی پا جلوگیری می کند.

تحقیقات بسیاری برای یافتن راهکارهایی جهت از بین بردن بوی سیر انجام شده است که نتایج آن را در این مقاله به شما ارائه می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

  • چنار شاه